מה צריך לדעת שמחפשים עורך דין פשיטת רגל?

תוכן עניינים

העסק שהקמתם לא באמת מצליח? אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם עוד ועוד חובות? הטלפונים והמכתבים מכל הגורמים שלהם אתם חייבים כספים לא מפסיקים להגיע? אם כך, ברור מדוע אתם חייבים לעצור את המצב ולעשות סוג של חישוב מסלול מחדש. אומנם חשוב יהיה להבין איך הגעתם למצב שאליו הגעתם ולמה זה קרה, אך חשוב לא פחות להחליט מה עושים בנידון ואיך יוצאים מהמצב הזה. אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאם לא תתמודדו עם הדברים – עלול להיות שהמצב רק יחמיר. כלומר, טבעם של חובות הוא לגדול יותר ויותר, כי אם לא מתמודדים איתם הזמן חולף והריבית מתחילה לשחק תפקיד. לכן חשוב לפקוח את העיניים אל המציאות, להבין איפה אתם עומדים ולפנות אל עורך דין פשיטת רגל שיוכל לעזור לכם. זה נכון שהמושג ״פשיטת רגל״ נשמע רע לרוב האנשים והוא מגיע גם עם הרבה רגשות שליליים של כישלון. עם זאת, היום הדרך אל פשיטת הרגל הרבה יותר פשוטה ואחריה יש לכם סיכוי להשתקם, אז למה אתם מחכים?

כך תבחרו לכם עורך דין טוב

חשוב להבין שהרבה מונח כאן על הפרק ולכן לא כל עורך דין פשיטת רגל הוא אדם שתרצו לקבל ממנו שירות. העניין הוא שעורך הדין שלכם צריך להכיר את החוקים וגם להיות מעודכן בכל השינויים. משמעות הדברים היא שאם תפנו אל אדם שאין לו מספיק ניסיון או שהוא לא מספיק מקצועי, עלול להיות שהגשת הבקשה לא תתבצע כמו שצריך ולכן עלול להיות שלא תוכרזו כפושטי רגל. במילים אחרות: לא כל עורך דין יוכל לתת לכם שירות מספיק טוב ולכן חשוב לבדוק אל מי אתם פונים. הניסיון שלנו מוכיח שעורך הדין שלכם צריך להיות איש מקצוע מוכר, בעל מוניטין בענף הזה ובעיקר – הוא חייב להגיע עם שנים רבות של עבודה במקצוע. כמו כן, עדיף יהיה לבדוק האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו בחום, כי מה פתאום שתבחרו עורך דין שאיש לא המליץ לכם עליו?

מחפשים פשיטת רגל
מחפשים פשיטת רגל

תוך כמה זמן תוכלו להתחיל את החיים החדשים שלכם?

לא קל לענות על השאלה הזאת כי התשובה תלויה בכמה גורמים שונים. ראשית, עד כמה המצב שלכם מסובך? ושנית, האם עורך הדין שלכם עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר? כמו כן, יש כאן גם משמעות לשאלה עד כמה המערכות השונות במדינה עמוסות, בין אם מדובר על ההוצאה לפועל ובין אם מדובר על בתי המשפט השונים. קחו בחשבון שאומנם לא מדובר על הליך מאוד מהיר, אך אחרי שהוא יסתיים – החיים החדשים שלכם יתחילו. זה נכון שהרבה פעמים יהיו הגבלות שונות ולא מיד תוכלו להקים עסק חדש ולשכוח את כל מה שקרה, אך אין ספק שפשיטת רגל היא הצעד הראשון בדרך להתחלה חדשה. אפילו אם אתם לא בטוחים שזו הבחירה הנכונה לכם, כדאי יהיה לפנות עוד היום אל עורך דין פשיטת רגל שיוכל לעזור. הוא יבדוק את התיק שלכם, יבדוק את האפשרויות השונות שעומדות בפניכם ויוכל להמליץ לכם על הדרך הנכונה עבורכם. אין טעם לדחות את הטיפול בדברים, כי כמו שהזכרנו לעיל, הדחיה כזאת לא תהיה בטובתכם. מבחינת העלויות אתם יכולים להיות בטוחים שלא תמיד שכר הטרחה של עורכי הדין יהיה גבוה מאוד כך שאין לכם סיבה לחשוש. דברו על נושא העלויות עם עוה״ד הרלוונטי, קבלו הצעת מחיר ודעו מראש לאן אתם נכנסים גם מהבחינה הזאת.

רוצים לקחת את שירותיו של עו"ד פשיטת רגל? היכנסו לאתר של מיסקביץ' והשאירו פרטים!

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
האם יש כזה דבר מחיקת חובות

כולנו מתמודדים מידי פעם עם סיטואציות כלכליות לא פשוטות ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מוצאים את עצמכם מידי פעם חייבים כספים. הבעיה עם