עורך דין צבאי – מדוע אתם זקוקים לשירותיו?

תוכן עניינים

כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו בסיטואציות מאוד מורכבות במסגרת העבודה שלו. כאשר מדובר על אדם שמשרת בצבא קבע, אין ספק שכל עבירה שהוא עובר נשפטת במסגרת מערכת המשפט הצבאית. זה אומר שגם אתם עברתם עבירה מסוימת, כדאי שתפנו עוד היום לעורך דין צבאי שיוכל לעזור לכם, כי אתם חייבים שמישהו יגן על הזכויות שלכם. זה לא משנה אם אתם אשמים או לא וזה אפילו לא חשוב עד כמה העבירה חמורה.

מה שבטוח זה שאם יהיה לכם עורך דין רציני ומקצועי שיוכל לסייע לכם, העונש שלו אתם צפויים יוכל להיות קטן יותר. זה לא באמת הגיוני שאדם, אחרי שהוא בנה קריירה צבאית מפוארת, יוותר על כל ההשקעה שלו ככה סתם. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע בהרבה מהמקרים יש לנו רצון להגן על שמנו הטוב ולמזער את הנזק, ואין ספק שעורך דין צבאי מירי יעקב גביש הוא האדם שאליו כדאי להתקשר.

איזה עורך דין יוכל לסייע לכם?

יש הרבה עורכי דין במערכת הצבאית שיוכלו לתת לכם שירות כמו פטור משירות מילואים, ולכולם יש התמחות שונה מזו של עורכי הדין האזרחיים. העניין הוא שבישראל יש שתי מערכות משפט שונות אשר אינן תלויות זו בזו, ואם העבירה שבה אתם מואשמים קשורה לצבא, עורך הדין שלכם חייב להיות עורך דין צבאי.

מה שכן, לא כל אדם שלמד את התחום הזה וצבר בו ניסיון הוא אדם שתרצו להפקיד בידיו את המשימה לטפל בעניינים שלכם ולכן יש לבדוק אל מי אתם פונים. הרעיון הוא לבחור עורך דין שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות ושתוכלו להיות כמה שיותר גלויים איתו. זו נקודה חשובה שלא כולם מבינים, אך הגיע הזמן שתדעו: אם תסתירו מידע מעוה"ד שלכם הוא לא באמת יוכל לעזור לכם. לכן יש חשיבות גם לכימיה שאתם בונים עם עוה"ד שלכם, כי מה פתאום שתבחרו אדם שלא תוכלו לספר לו את כל האמת על מה שקרה?

פטי
פטי

עוה"ד המומלץ ביותר בתחום

חשוב לדעת שגם בתוך תחומי המשפט הצבאי יש התמחויות שונות ולמעשה, לא כל עורך דין יוכל להתאים לכם. אם עברתם עבירה הקשורה להפקרת נשק, רק עו"ד שמנוסה בתחום הזה יוכל לעזור לכם. לעומת זאת, אם אתם תובעים מישהו על הטרדה מינית בצבא, הרי שעוה"ד שלכם צריך להיות עם התמחות בנושא הזה. לכן יש מקום לדבר עם עוה"ד ולברר עד כמה הוא באמת מנוסה בתחום שבו אתם זקוקים לעזרה, כי מה פתאום שתתפשרו על אדם חסר ניסיון? לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם מחירים קצת יותר גבוהים אם זה מה שיבטיח שעורכי הדין יוכלו לעזור לנו בצורה טובה יותר. כדאי לברר כל מה שאפשר אודות איש המקצוע שבו אתם בוחרים כי כך תוכלו להיות שלמים יותר עם בחירתכם.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
PTSD בצבא

הפרעת דחק פוסט טראומטית, המכונה לעתים הפרעה בתר-חבלתית, או בקיצור PTSD, היא הפרעה נפשית שמתפתחת בעקבות חשיפה לאירוע טראומטי, בה הנפגע חש סכנה ממשית לחייו

נקלעתי לאלימות בבסיס – מה לעשות?

אלימות מכל סוג שהיא היא אינה טובה, וזה דבר ידוע לכולנו. עם זאת, במקרים כאלו ואחרים אנו נקלעים למצבים בהם לדאבוננו הפתרון שמצאנו הוא אלימות.

PTSD בצבא

הפרעת דחק פוסט טראומטית, המכונה לעתים הפרעה בתר-חבלתית, או בקיצור PTSD, היא הפרעה נפשית שמתפתחת

קרא עוד »