הבדלים משפטיים בין השקעות נדל"ן בישראל לחו"ל

תוכן עניינים

ישראלים רבים מעוניינים לבצע השקעת נדל"ן בחו"ל, אולם אינם מבינים לעומק את ההליכים המשפטיים. להלן המדריך המלא לגבי הבדלים משפטיים בין השקעה בנדל"ן בחו"ל, לעומת ישראל.

השקעות נדל"ן – אפיק השקעה משתלם ויציב

נדל"ן נחשב לאפיק ההשקעה הטוב והיציב ביותר, מזה שנים ארוכות. למעשה, אנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת של משקיעים ישראלים לגבי רכישה של נכס נדל"ן בישראל או בחו"ל, זאת מתוך הבנה כי מדובר באפיק הבטוח ביותר. אולם, לאור מחירי הדיור הגבוהים ביותר כמו גם רגולציה קשה ביותר של משרד האוצר וממשלת ישראל כנגד משקיעים, אנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת לגבי רכישה של נדל"ן בחו"ל, זאת כאמור לאור החסמים הרבים במדינת ישראל. לכן, חשוב לדעת מראש מהם ההבדלים המשפטיים בין השקעת נדל"ן בישראל לעומת חו"ל, כאשר ניתן לבצע בדיקה באמצעות אתר המציג אופציות להשקעות נדל"ן בחו"ל בכדי להקל על ההליך.

בתים על החוף
בתים על החוף

היבטים משפטיים בהשקעת נדל"ן בישראל

כידוע, מדינת ישראל סובלת מאז יום הקמתה מעתודות בנייה נמוכות ביותר, ומביקוש גבוה. כתוצאה מהביקוש הרב, ישנה עלייה משמעותית במחירים של נכסי נדל"ן, לא רק באזורי ביקוש אלא בכל מדינת ישראל. למעשה, כאשר אנו בוחנים את ההיבטים המשפטיים בישראל חשוב לזכור כי ראשית, ממשלת ישראל רוצה להגביל את כניסת המשקיעים ועל כן המס בעבור משקיע אשר יש ברשותו יותר מדירה אחת גבוהה מאוד. שנית, לאור העובדה כי משרד האוצר מנסה לצמצמם את כניסת המשקיעים באמצעות תוכניות כמו תוכנית למשתכן, המס על רכישת דירה הוא גבוהה ביותר כמו גם מקשה על המשקיע לבצע רכישות נוספות, זאת לאור מחירי הדיור המאמירים, ועל כן משקיעים רבים נאלצים למצוא עצמם מול שוקת שבורה אל מול הבנקים, אשר מסרבים לרוב לאשר הלוואה לצורך רכישת משכנתא, אשר בגינה יש לשלם ריבית גבוהה מאוד.

היבטים משפטיים בהשקעת נדל"ן בחו"ל

בחו"ל, בניגוד לישראל, מס רכישת דירה הוא נמוך מאוד, כמו גם מחירים של נכסי נדל"ן באזורי ביקוש. למעשה, בגרמניה, המדינה המובילה בעבור משקיעים לאור היציבות הכלכלית המרשימה כמו גם הריבית הנמוכה ניתן לרכוש נכס נדל"ן בליווי של בנק גרמני, מה שמקל בצורה משמעותית על הליך הרכישה. בנוסף, מס הרכישה בגרמניה הוא נמוך מאוד ביחס לישראל, ומאפשר לבצע עסקה בצורה חכמה מבלי צורך להוציא אזרחות זרה, זאת לאור עידוד ממשלת גרמניה לרכישה של נכסי נדל"ן ע"י משקיעים. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? צרו עמנו קשר עוד היום במספר 077-9978945 או השאירו פרטים באתר בכתובת https://nadlan-germany.co.ilונציג מטעם נדל"ן גרמניה, החברה המובילה בתחום רכישות נדל"ן למשקיעים ישמחו להעניק לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות, כמו גם בדיקת זכאותכם לקבלת 90% מימון לרכישת הכנס מבנק גרמני מוביל ומכובד. למה אתם מחכים?

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
סכסוכי שכנים

רוב האנשים חיים בבתים משותפים ולכן לכל אחד מאתנו יש לא מעט שכנים. זה נכון על אחת כמה וכמה בבניינים הגבוהים שלאחרונה צצים בכל פינה

אילו מסמכים משפטיים צריך בהשקעת נדל"ן

בשעה טובה, בחרתם להשקיע בנדל״ן. לאחר שחיפשתם רבות, מצאתם סוף סוף את השקעת חלומותיכם ואתם מוכנים ונרגשים לקראת סגירת העסקה. אך חשוב לזכור, עכשיו מתחיל

חוקי נדל"ן שחשוב להכיר לפני ביצוע עסקה

עסקאות נדל"ן כפופות למגוון רחב של חוקים לאומיים. ברוב המקרים הדרישות הקבועות בחוקים הלאומיים משתנות ממצב אחד למשנהו, ומסיבה זו, חשוב מאוד להבין את החוקים