כללים וטיפים להכנת שלט מכירה אפקטיבי לרכב

 

פרסום -

לוח אולפרי מאפשר גישה חינמית לפרסום מודעות למכירת רכב יד שניה,לכול סוגי כלי רכב + פרסום תמונות . 

 

   לחצ/י כאן לפרסום באתר מודעת פרסום רכב למכירהלחצ/י לפרסום מודעות חינם בקטגוריות יד שניה,רכב,דרושים,נדלן

 

 עזרה בפייסבוק

רבים יספרו לכם כיצד מצאו רכב יד שניה כשעצרו בצומת ומודעה מושכת תפסה את עיניהם ותשומת ליבם.

יצירה ותליית שלט מכירה אפקטיבי יכולה לעשות את ההבדל הקטן שיעזור לכם לבצע עסקת מכירת רכב מוצלחת. אבל איך בדיוק יוצרים שלט מושך עיניים שיגרום לאנשים להתקשר? נסקור בקצרה את הגישות העיקריות לעיצוב שלט מכירה לרכב.

 

גודל

בראש ובראשונה צריך לזכור כי שלט שתולים בתוך הרכב אמור להיראות ממרחק ולפעמים גם תוך כדי נסיעה. את הפרטים הבסיסיים של מספר הטלפון ושם איש הקשר חשוב להדפיס, או לכתוב, בצורה מודגשת ובגודל משמעותי. ברוב המקרים אין צורך בכמות גדולה מידי של אינפורמציה וגם שלט שיהיה כתוב עליו 'למכירה' ושמתחתיו יופיע מספר הטלפון יספיק. ליצירת השלט נהוג להשתמש בגודל סטנדרטי של A4.

 

מודעות מושכות עיניים

אז נכון שמרבית האנשים יבינו כי הרכב מוצע למכירה אם יראו אפילו את השלט הבסיסי ביותר שיופיע עליו מספר הטלפון שלכם, אבל מכיוון שנהגים נתקלים בשלטים רבים שכאלה בזמן הנסיעה, רצוי לחשוב על ניסוח, או על עיצוב, מושכי עיניים שיגרמו לאנשים להרים את הטלפון ולהתקשר. כאשר מדפיסים את שלט המכירה במחשב, אפשר לחשוב על שימוש בצבעים שונים ועל בחירת פונט מיוחד שימשכו את עין המתבונן.

 

אז מה רושמים על השלט?

כפי שכבר אמרנו, אפילו השלט בעל הניסוח המתוחכם ביותר חייב לכלול את מספר הטלפון באותיות של קידוש לבנה. שם הדגם ושנת הייצור גם הם אמורים להופיע על השלט. עכשיו צריך להחליט אם יש ברצונכם ליצור שלט שיכלול רק את הפרטים הבסיסיים, או שלט שינסה 'להתחכם' ולהיחרט בזיכרונם של הנהגים הרואים אותו על ידי שימוש בהומור.

חשוב לנסות ולהיות מקוריים. 'אני שמורה בקנאות ושימותו הקנאים' לדוגמה, כבר נפוץ כל כך בשימוש עד שסביר להניח שלא ממש יגרום לרוכשים פוטנציאליים להתקשר. גם כאשר מתחכמים ומנסים למשוך את עין המתבונן על ידי שימוש בהומור חשוב להקפיד כי החלק המרכזי של המודעה יבליט את הפרטים החשובים כמו המודל, נפח המנוע, מספר ידיים שעבר האוטו  ומספר הטלפון.

 

התועלת שבתליית מודעת מכירה בתוך הרכב

נכון שכיום קיימות אפשרויות פרסום רבות למכירת רכב. פרסום מודעות בלוחות מכירת רכב באינטרנט פופולרי מאוד וניתן למצוא בלוחות אלו רכבים משומשים מכל סוג. אבל השימוש בשלט מכירה שתולים על הרכב עצמו עדיין יכול להיות יעיל מאוד וזאת ממספר סיבות. אפילו שבלוחות המודעות האינטרנטיים ניתן להוסיף תמונות, ולפעמים אפילו סרטוני וידאו קצרים, הרי אין כמו מראה עיניים. רוכשים פוטנציאליים שיראו את מודעת הרכב שלכם תוך כדי נסיעה, יקבלו מייד מושג ברור על מצב הרכב. כך ייחסך מכם פעמים רבות הצורך לתאם כמות גדולה של פגישות עם רוכשים פוטנציאליים שירצו לבחון את הרכב במו עיניהם ועם קצת מזל, תוכלו אפילו לסגור עסקה במקום.

 

סיכום

 לסיכום, ניתן לומר כי תליית מודעת מכירה ברכב היא עדיין דרך יעילה למציאת רוכשים פוטנציאליים. כאשר מנסחים ותולים מודעה שכזאת, חשוב לזכור להשתמש בדפוס גדול שיבלוט למרחקים ויתפוס את עיני המתבונן. חשוב לרשום את מספר הטלפון, שם איש הקשר והמודל. שימוש בצבע, או בחוש הומור, כל עוד הדבר נעשה בטעם, יכולים גם הם לסייע לגרום לאנשים להתקשר ולברר פרטים נוספים.