כל מה שרצית לדעת על בחירת עורך דין צבאי

תוכן עניינים

אם גם את, כמו לא מעט חיילות אחרות, הוטרדת מינית בצבא, את חייבת להבין שאת לא לבד. דברים כאלה קורים לצערנו לעיתים קרובות מידי ולכן חשוב לעשות משהו בנידון. אין שום סיבה שבגללה את צריכה לשתוק או להעלים את המקרה, כי אפילו אם זו הייתה הטרדה עם אופי לא מאוד אגרסיבי, איזו סיבה יש לך לוותר על תביעת המטריד? אם חשבת לרגע שלא תוכלי להתמודד לבד עם מערכת המשפט הצבאית אך כמובן צודקת, אבל החדשות הטובות הן שיש לך אל מי לפנות. עורך דין צבאי הוא איש המקצוע הטוב ביותר שיוכל לעזור לך, אז למה את מחכה? עם עו״ד נכון תוכלי להיות בטוחה שמי שפגע בך לא יחזור לעשות זאת ובנוסף, הוא גם יקבל עונש על שעשה.

הניסיון של עוה״ד

יש הרבה דברים שכדאי לך לברר כשאת מחפשת עורך דין צבאי, אך אין דבר חשוב כמו הניסיון שלו. איש מקצוע שעובד בתחום הזה מזה עשרות שנים היה מעורב כבר בלא מעט תיקים דומים, מה שאומר שתוכלי לסמוך על שיקול הדעת שלו. בנוסף לכך, ככל של עוה״ד שלך יש יותר ניסיון כך את יכולה להיות בטוחה יותר שהוא מכיר את המערכת המשפטית. זה אומר שהוא גם יידע לתדרך אותך ממה כדאי לך להיזהר בכל מהלך המשפט ואיזה פעולות לא כדאי לך לעשות. כל הפרטים הללו חשובים והם אלה יכולים בסופו של דבר לשנות את התוצאה הסופית, אז מה פתאום שתתפשרי על הפרמטר הזה? אין תחליף לניסיון ולכן חשוב להתייחס לכך ולברר זאת מראש.

עורך דין זמין כמה שיותר מומלץ

חשבת לרגע לבחור עורך דין צבאי ככה סתם, בלי לעשות עוד בירורים? אם כך, כדאי שתדעי: הניסיון חשוב, אך חשוב לא פחות הזמינות של איש המקצוע. אם לא תוכלי לדבר איתו בכל פעם כשתהיה לך שאלה לגבי התהליך, זה עלול להיות בעייתי. כמו כן, אם תוכלי לבחור לך עורך דין שמגיע עם המלצות רבות מלקוחות אחרים, זה עדיף. ההמלצות לרוב אמינות וזה אומר שניתן לסמוך עליהן, אז למה את מחכה? כדאי שתעשי עוד היום בירורים שונים וכך תוכלי לדעת שאת במקום הנכון וכי עוה״ד שלך יעשה הכול כדי שהעניין יסתיים הרבה יותר מהר ממה שאת חושבת. מגיע לך להילחם על הצדק ואת יכולה להיות בטוחה שאת לא האישה היחידה שמתמודדת עם מצב כזה.

לאתר של עו"ד מירי יעקב לחצו כאן

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
PTSD בצבא

הפרעת דחק פוסט טראומטית, המכונה לעתים הפרעה בתר-חבלתית, או בקיצור PTSD, היא הפרעה נפשית שמתפתחת בעקבות חשיפה לאירוע טראומטי, בה הנפגע חש סכנה ממשית לחייו

נקלעתי לאלימות בבסיס – מה לעשות?

אלימות מכל סוג שהיא היא אינה טובה, וזה דבר ידוע לכולנו. עם זאת, במקרים כאלו ואחרים אנו נקלעים למצבים בהם לדאבוננו הפתרון שמצאנו הוא אלימות.

PTSD בצבא

הפרעת דחק פוסט טראומטית, המכונה לעתים הפרעה בתר-חבלתית, או בקיצור PTSD, היא הפרעה נפשית שמתפתחת

קרא עוד »