מה לעשות אם גיליתם שבן הזוג בוגד בכם

תוכן עניינים

הזוגיות תמיד נראתה לכם הדבר הכי יציב ובטוח שיש לכם בחיים אך לאחרונה אתם מתחילים לחשוד שזה לא בדיוק המצב? אם כך, פנו עוד היום אל חוקר פרטי שיוכל לעזור לכם בנושא, כי למרות שלא פשוט לפעמים לגלות את האמת, זה עדיף מאשר להמשיך לטמון את הראש בחול. 

כל הסיבות לפנות אל חוקר פרטי 

בבואנו לענות על השאלה איך לגלות בגידה אנחנו רואים שיש כמה אפשרויות שביניהן תוכלו לבחור, כי אין ספק שתוכלו גם לצאת למעקב עצמאי. עם זאת, האם באמת יש לכם זמן לכך? והאם אתם יודעים איך לעשות זאת מבלי לעורר את החשד של בן הזוג שלכם, אחריות אתם עוקבים? האם תרגישו בנוח לעשות פעולה כזאת? כמעט תמיד התשובה של רוב האנשים תהיה שלילית. מצד שני, האם זה אומר שכדאי לוותר על חשיפת האמת והאם עליכם להמשיך לחיות רק עם התחושה הלא נעימה שמשהו קורה לכם מתחת לאף ואתם לא לגמרי יודעים מהו? כמובן שלא. לכן הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות אל חוקר פרטי שיוכל לצאת למעקב ולחקור את העניין בצורה מקצועית, רצינית וחוקית.

גבר אם אישה אחרת
גבר אם אישה אחרת

כיצד לבחור את החוקר הפרטי שאליו תפנו?

עד שלא חושבים על האופציה של לפנות אל חוקרים פרטיים, רוב האנשים לא מודעים בכלל לעובדה שיש כל כך הרבה מומחים שעובדים בתחום הזה. עם זאת, האם הייתם בפונים לכל קוסמטיקאית שתבטיח לעשות לכם טיפול בציפורן חודרנית מבלי שאתם בודקים אודותיה כל מה שאפשר? כמובן שלא. לכן אנחנו ממליצים לכם לעשות את אותו הדבר גם כאשר אתם מחפשים חוקר פרטי. כלומר, מאוד מומלץ לבדוק:

  • מה הניסיון של החוקר?
  • עד כמה הוא מומחה בתחום הזה?
  • האם יש לו משרד גדול עם עוד שותפים או שהוא עובד לבד?
  • האם הוא זמין לטפל במקרה שלכם?
  • האם הוא אדם אדיב שגם יעשה את המוטל עליו בצורה שתגרום לכם להרגיש בנוח?

שווה להשקיע ולברר מראש כל מה שאתם יכולים אודות החוקר, שכן זה מה שיעזור לכם להבטיח שאתם יוצאים בדרך אל גילוי האמת בעזרת איש מקצוע רציני.

האם שירותיו של חוקר פרטי עולים הרבה?

מעבר לכל הרגשות שמעוררת פניה אל חוקר פרטי, כמובן שגם נרצה לדעת כמה זה עולה. האם אתם מאמינים שחוקר פרטי שמרשה לעצמו לגבות מחירים כפולים לעומת מחירי השוק גם יעשה עבודה יותר מהירה או מוצלחת? התשובה, כמעט תמיד, תהיה שלילית. לכן יש טעם לדבר עם חוקר או שניים, להסביר להם לאיזה סוג של שירות אתם מצפים, למה אתם זקוקים ובהתאם לכך לקבל הצעות מחיר. כך תוכלו להבין על איזה סכומים מדובר, מה שגם יעזור לכם להחליט באיזה חוקר פרטי מוכשר אתם בוחרים לביצוע המשימה. 

למידע נוסף: https://or-ins.co.il.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
איך מתנהל תהליך גישור גירושין?

לפני שנים עמדתם ביחד מתחת לחופה והאמנתם שזה יהיה לתמיד? ראיתם את עצמם לעד ביחד אך בפועל היום אתם כבר מבינים שזה לא מה שיקרה?

איך להימנע מגירושין

חושבים שהגיע הזמן להיפרד ולהתגרש? אל תמהרו להרים ידיים. באמצעות הליך גישור ניתן להגיע לעמק השווה וליישב מחלוקות, עד לכדי החזרת המשפחה לשלמותה. עו"ד מגשרת

תשלום מזונות – מה אומר החוק?

אמנם זו לא סיטואציה נעימה במיוחד, אך גם גירושין מתרחשים בין זוגות רבים. למעשה, על פי הסטטיסטיקה, למעלה משליש מהזוגות הנשואים בסופו של דבר יאלצו

נקודות חשובות להסכם גירושין

גירושין בישראל בשנים האחרונות מסתמנת מגמת עלייה בלתי פוסקת באחוזי הגירושין במדינת ישראל, ובשנת 2018 למשל – הסתמנה עליה של כ-5% בזוגות המתגרשים דרך בתי

כיצד מאשרים הסכם ממון?

זוגות רבים מחליטים לנסח הסכם ממון לפני החתונה, ההסכם מסדיר באופן חוקי ורשמי את אופן חלוקת הנכסים של הזוג במידה והיחסים יעלו על שרטון בשלב