מתי עורך דין צבאי הוא האדם שאליו כדאי לכם לפנות?

תוכן עניינים

רוב האנשים שמוצאים את עצמם בצבא לא באמת עושים זאת מתוך רצון עז, אלא יותר כיוון שאין לנו שום ברירה אחרת. במדינת ישראל השירות הצבאי הוא חובה, אם כי כמובן שיש אנשים שלא מתגייסים בסופו של דבר, ממש כפי שיש אנשים שמתגייסים ונשארים במסגרת הזאת עד הפנסיה. מה שבטוח זה שלא כל אדם שמוצא את עצמו כחלק מהמערכת באמת מסתדר איתה ומוצא את הדרך להתאים את עצמו לכל החוקים ולכל הנהלים. זה מה שבדרך כלל מוביל לכך שרבים מאיתנו מוצאים את עצמנו מועמדים למשפטים שונים, מואשמים בכל מיני עבירות ולעיתים גם מועברים לכלא לכמה ימים ואף יותר. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מתמודדים היום עם סוגיה לא פשוטה במסגרת השירות הצבאי שלכם, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד. זה לא משנה אם אתם אשמים או שפשוט מנסים לתפור לכם תיק, כי מה שבטוח זה שעורך דין צבאי הוא האדם שיוכל להגן עליכם, אז למה שלא תפנו אל עו"ד כזה עוד היום?

לפנות עוד צבאי
לפנות עוד צבאי

כיצד עוה"ד יוכל לסייע?

כאשר מדברים על פניה אל עורך דין צבאי צריך להבין שמדברים על איש מקצוע שמכיר את המערכת מבפנים ובדרך כלל הוא גם מגיע עם הרבה מאוד ניסיון. לכן זה לא משנה אם אתם מואשמים בעריקות, מואשמים בנפקדות או שבכלל תפסו אתכם מעשנים סמים במסגרת השירות הצבאי. מה שבטוח זה שלבד לא תוכלו לעמוד מול כל המערכת הזאת ולכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צבאי שיוכל להגיע ולעזור לכם. איש המקצוע שאליו אתם פונים צריך להיות לא רק אדם שלמד את תחום המשפטים, אלא הוא גם חייב להיות עורך דין שמכיר באופן ספציפי את מערכת המשפט הצבאית. יש הבדל בהתנהלות ובעוד הרבה נתונים אחרים בין מערכת המשפט הצבאית ובין מערכת המשפט האזרחית. לכן חשוב לפנות רק אל עורך דין צבאי שבאמת מכיר את הדברים מבפנים ושיוכל לייצג אתכם בצורה הכי טובה שיש עם הסוגיה שאיתה אתם מתמודדים.

בדקו האם עוה"ד מומלץ

יש אומנם מקרים שבהם הפרקליטות הצבאית תעמיד לרשותכם עורך דין מטעמה אך לא תמיד תהיו מרוצים ממה שמציעה לכם הפרקליטות. לכן חשוב לדעת שתמיד קיימת גם האפשרות לשכור את שירותיו של עו"ד צבאי כזה או אחר באופן פרטי. מה שכן, כמובן שבמקרים כאלה התשלום על שירותיו של עוה"ד ייפול עליכם ואם אתם חיילים פשוטים, טבעי שלא תוכלו להתמודד עם כך לבד. מצד שני, אם מדובר על סוגיה רגישה ואם ברור לכם שאתם חייבים ייצוג רציני יותר כדי שהעניין שבו אתם מואשמים לא יהפוך לחמור מאוד, אנחנו מציעים לכם לבחור היטב לאיזה עו"ד אתם מתכוונים לפנות.

 

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
PTSD בצבא

הפרעת דחק פוסט טראומטית, המכונה לעתים הפרעה בתר-חבלתית, או בקיצור PTSD, היא הפרעה נפשית שמתפתחת בעקבות חשיפה לאירוע טראומטי, בה הנפגע חש סכנה ממשית לחייו

נקלעתי לאלימות בבסיס – מה לעשות?

אלימות מכל סוג שהיא היא אינה טובה, וזה דבר ידוע לכולנו. עם זאת, במקרים כאלו ואחרים אנו נקלעים למצבים בהם לדאבוננו הפתרון שמצאנו הוא אלימות.

PTSD בצבא

הפרעת דחק פוסט טראומטית, המכונה לעתים הפרעה בתר-חבלתית, או בקיצור PTSD, היא הפרעה נפשית שמתפתחת

קרא עוד »