כושר העבודה שלך נפגע? המגיע לך מביטוח לאומי

תוכן עניינים

עובדים אשר איבדו את יכולת העבודה שלהם נתקלים בקשיים בירוקרטים מול הביטוח הלאומי. אולם, לקיחה של עורך דין המתמחה בתחום יכולה להעניק לך את הפיצויים המגיעים לך. כיצד? להלן כל הפרטים. 

אובדן כושר עבודה – התמודדות מול הביטוח הלאומי

כיום, רוב אזרחי ישראלים משלמים בכל חודש לביטוח לאומי סכום כסף אשר נועד להבטיח כי במידה והם יאבדו את כושר העבודה שלהם לאור תאונה או מחלה, הם יוכלו לקבל פיצוי. אולם, מדובר לרוב בהליך סבוך ובירוקרטי אשר מחייב עמידה מול וועדה רפואית, קבלת חוות דעת מגורמי מקצוע כמו גם שליחה של אין ספור מסמכים. מנתונים אשר נאספו עולים נתונים מדאיגים: הליך תביעת אובדן כושר עבודה עלול להיערך זמן רב, ובזמן הזה אנשים רבים אינם מקבלים את הפיצוי המגיע להם. בדיוק לשם כך, לקיחה של עורך דין אשר מתמחה באובדן כושר עבודה יכולה לקצר את ההליך באופן משמעותי כאשר המטרה היא לקבל את כספי הפיצוי. כיצד? להלן כל הפרטים.

הליך תביעת אובדן כושר עבודה באמצעות ליווי של משרד כצנלסון להב

משרד עו"ד כצנלסון להב נחשב כיום למשרד המוביל בישראל בתחום תביעות אובדן כושר עבודה, זאת לאור שורת הצלחות חסרות תקדים במקרים דומים. המשרד, אשר מעסיק את טובי המומחים בתחום, מעניק הגנה משפטית כמו גם ייצוג משפטי אל מול הביטוח הלאומי וזאת על מנת לדרוש את כספי הפיצויים המלאים המגיעים ע"פ חוק. למעשה, בלקיחה של המשרד ושל עורך דין אובדן כושר עבודה תוכלו להיות בטוחים כי ההליך שלכם אל מול הביטוח הלאומי ייעשה באופן פשוט ויעיל – זאת משום שהתמודדות מול הגוף הזה תתבצע רק מול המשרד אשר יטפל בכל הליך על הצד הטוב ביותר ובכך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן כמו גם מאמץ אל מול הביטוח הלאומי.

סמל רפואה
סמל רפואה

 

קבלת פיצויי בגין אובדן כושר עבודה

כאמור, על מנת לקבל את הכספים המגיעים לכם מביטוח לאומי ישנה חשיבות רבה להתעמקות ברזי התחום וזאת על מנת שתוכלו לקבל את סכום הפיצויים המקסימלי. חשוב לזכור כי הסכום עצמו לרוב לא יעלה על 75% מגובה השכר, אולם במקרים מסוימים בהם יש אובדן כושר עבודה של 100% ניתן לדרוש כספים נוספים – גם כאשר מדובר בבן משפחה אשר נפגע במהלך תאונת עבודה ובני משפחתו זכאים לקבלת פיצוי בגין ההכנסות העתידיות. על כן, אם אתם עומדים כעת בפני תביעה מול ביטוח לאומי – צרו קשר עוד היום עם משרד עו"ד כצנלסון להב במספר 03-5662244 או השאירו את הפרטים שלכם באתר לקבלת ייעוץ ראשוני כמו גם בדיקה לגבי מצבכם המשפטי בטרם מתחילים בהליך של תביעה מול ביטוח לאומי בגין אובדן כושר עבודה זמני או קבוע.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
פיטורים סמוך לפרישה

פיטורים לעולם יהיו מאורע לא נעים אך לעיתים עיתוי לא מוצלח עלול להפוך את החוויה לקשה במיוחד. אחד התרחישים המצערים הם פיטורים סמוכים לגיל הפרישה.

מהן השעות הנוספות?

כאשר עובדים נדרשים לעבוד יותר ממסגרת השעות הקבועה להם, הם זכאים לתוספת תשלום שנעה החל מעשרים וחמישה אחוזים יותר ומגיע עד לחמישים אחוזי תוספת (!).

דיני עבודה – מדריך משפטי לעובד

במידה ונתקלתם בבעיה משפטית במקום עבודתכם, או שהמעסיק שלכם מונע מכם לקבל זכויות שמגיעות לכם לפי חוק או לפי חוזה העבודה – יש לאן לפנות

מי עלול לחוות אפליה בעבודה?

אמנם הסיבה המרכזית למציאת העבודה היא לרוב על מנת לקבל משכורת – אך כל עובד שמועסק במקום עבודה כלשהו מצפה לסביבת עבודה טובה ונעימה, או

תביעת אובדן כושר עבודה – מה היא?

כאשר אדם מאבד את יכולתו המלאה או החלקית לעבוד כתוצאה ממחלת מקצוע או תאונה הוא רשאי לתבוע את הביטוח הלאומי והביטוח הפרטי עבור אובדן כושר