10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

תוכן עניינים

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע.

התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות

בעשור האחרון ניתן להבחין כי מדינת ישראל כמו גם משרד השיכון מקדמים ביתר שאת את נושא ההתחדשות העירונית, מתוך מטרה לתת מענה למצוקת הדיור החריפה בערים רבות בישראל, ובעיקר באזורי ביקוש. למעשה, ניתן לראות כי בעשרות ערים ברחבי הארץ מתקיימים פרויקטים של פינוי בינוי כמו גם תמ"א 38, כאשר חשוב לזכור כי מדובר בפרויקטים של התחדשות עירונית בעלי השלכות משמעותיות, וזאת לאור העובדה כי פינוי בינוי כולל יציאה מהדירה למשך תקופה ומתן אפשרות להשכרת דירה עד להכנת הדירה החדשה, ואילו בפרויקט של תמ"א 38 לרוב מדובר בעבודת תחזוקת מבנה כמו גם בנייה של שניים-שלוש קומות נוספות. דיירים רבים מתלבטים בשאלה האם מדובר בפרויקט אפקטיבי ומשתלם, ובדיוק לשם כך ביקשנו מהמומחים של חברת התחדשות אשר נחשבת לחברת יזמות הבנייה המובילה בישראל להעניק  10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית, ולהלן הפרטים:

Hans / Pixabay
Hans / Pixabay
  1. איכות חיים – התחדשות עירונית מהווה הזדמנות מצוינת לשיפור איכות החיים, וזאת בשל העובדה כי תוכלו לקבל דירה חדשה לחלוטין או לחילופין בבניין מחודש עם מעלית, חנייה תת קרקעית ושורה ארוכה של תוספות.
  2. בטיחות – חיזוק הבניין במסגרת התחדשות עירונית הוא חיוני, בעיקר בשל העובדה כי רבים מהמבנים בישראל נבנו ללא תו תקן ועתידים לחוות נזק עצום כתוצאה מרעידת אדמה. לכן, להתחדשות עירונית חשיבות עצומה מבחינת היתרון, מה שמהווה יתרון בעבור כל דייר.
  3. עלייה בשווי הדירה – בניין אשר עובר התחדשות עירונית יכול לזכות את בעליו בעלייה משמעותית בשווי הדירה, לעיתים בעשרות אחוזים. לכן, מדובר באופציה כלכלית מצוינת בעבור כלל דיירי הבניין.
  4. ממ"ד – בנייה של ממ"ד היא חיונית במציאות ביטחונית לא פשוטה, ולכן מדובר ביתרון משמעותי אשר יאפשר לכם לקבל ממ"ד.
  5. מעטפת מקצועית – התחדשות עירונית מאפשרת לכם לקבל ליווי אישי של אדריכלים, מהנדסים וכן מומחים לבנייה אשר מעניקים מעטפת מקצועית החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.
  6. מגורים באזורי ביקוש – לאור הפריחה בפרויקטים של התחדשות עירונית,תוכלו לרכוש באזור ביקוש דירה אשר עברה תמ"א 38 אשר היא משופצת לחלוטין.
  7. מרפסת – בפרויקט של התחדשות עירונית תוכלו לקבל מרפסת גדולה אשר תאפשר לכם לשהות בנוחות, כמו גם מקומות אחסון נוספים אשר חיונים בעבור כל דייר.
  8. תשתית – פרויקט התחדשות עירונית מאפשר לחזק את התשתיות של הבניין והסביבה: חשמל, גז, ביוב ועוד.
  9. שטחים ירוקים – בכל פרויקט של התחדשות עירונית נעשית חשיבה מעמיקה על שטחים ירוקים, כדוגמת פארקים כמו גם צמחייה מתאימה.
  10. פתרון מצוקת דיור – פרויקט התחדשות עירונית מהווה את הדרך הטובה ביותר לפתרון מצוקת הדיור.
עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים

קידום אתרי סטנדאפ – 3 מפתחות להצלחה

קידום אתרי אינטרנט בכלל, ובפרט קידום אתר אינטרנט של אמן סטנדאפ, איננו עניין פשוט. גם כשמקדמי האתרים הם אנשים פרטיים המתמחים בתחום או חברות שתחום