צוואות הן לא עניין שכדאי להקל בו ראש

תוכן עניינים

חתימה על צוואה מהווה את אחד הרגעים החשובים ביותר בחייו של כל אדם, וזאת לאור המאבקים המרים אשר עלולים להתגלות בין היורשים. על כן, חשוב מאוד לקבל ייעוץ משפטי לכל אורך התהליך, וזאת על מנת למנוע מאבקים עתידים.

מאבקי ירושות – עניין נפוץ יותר מאי פעם

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בתיקים אשר מוגשים לבתי המשפט בנוגע לצוואות, ואי מימוש שלהן. למעשה, צוואה מהווה את המסמך המשפטי אשר מעגן את חלוקת הרכוש כמו גם הנכסים של הנפטר, כאשר הוא ורק הוא רשאי  להחליט מי יקבל, וכמה. אולם, ישנם לא מעט מקרים בהם היורשים טוענים להטעיה בתהליך של הירושה, הן כחלק מאי צלילות של הנפטר והן לאור לחצים אשר הופעלו עליו  לכאורה, ובכך נגררים היורשים למאבקים אשר עלולים להתרחש גם שנים רבות, כל זאת במידה ואכן הסכם הצוואה נחתם שלא בנוכחות עו"ד.

שלושה מחזיקים בדבר
שלושה מחזיקים בדבר

כתיבת צוואה – גם בגילאים צעירים יותר

חשוב לזכור כי צוואות ניתן לכתוב בכל גיל, אולם ישנה חשיבות רבה לצלילות של האדם כמו גם לרמת כשירותו, וזאת לאור העובדה כי מדובר בצוואה אשר חייבת להיות חתומה ע"י עו"ד אשר מאשר כי האדם אשר חתם על הצוואה וחילק את רכושו אכן היה כשיר לכך. לכן, מדובר בעניין רציני ביותר אשר מצריך קבלת ייעוץ משפטי לכל אורך התהליך, וזאת משום שאת הצוואה שאותה הגיש המנוח יש להגיש לצו קיום צוואות, אשר כיום ניתן לבצע גם באופן מקוון. בנוסף, חשוב לזכור כי בהיעדר צוואה, מי שזכאי לקבל את הכספים כמו גם הנכסים הם קרובי משפחה, בהתאם לסדר קדימות אותו קבוע החוק. לכן, מדובר בפתח מסוכן למאבקי ירושות מרים ביותר בין בני המשפחה, כמו גם בני הזוג אשר נותרו בחיים, ולכן ישנה חשיבות רבה לכתיבה של צוואה בהקדם האפשרי, תוך שימוש בכלים המשפטיים הנהוגים.

נעמת – ליווי אישי לכל אורך תהליך כתיבת הצוואה

באמצעות ארגון נעמת תוכלו לקבל ייעוץ משפטי אשר מתבסס על שנים של ניסיון, ונועד להוביל לכך שאת הצוואה שאתם או בני המשפחה כותבים ילווה עורך דין אשר מתמחה בתחום כמו גם צוות יועצים משפטיים, כך שימנע בעתיד הליך מכוער של מאבקי ירושות כמו גם בכדי שכל היורשים העתידים ידעו מראש את החלוקה, באם תרצו. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר דרך המספר 03-5254422 או במספר 02-5610608 וצוותים משפטיים של ארגון נעמת ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואישי, כאמור בכדי למנוע מצב בו המשפחה שלכם עלולה להיכנס לריבים קשים ביותר אשר יגררו גם את פירוק המשפחה, בשל הליך משפטי אשר מתנהל. זכרו – צוואה יש לבצע רק בליווי משפטי, ונציגי נעמת נמצאים כאן בדיוק לשם כך.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
כתיבת צוואה אצל נוטריון מוסמך

כתיבת צוואה היא רגע מכונן בחיים. לפתע פתאום, עליכם לחשוב על העולם אחריכם, ולהתכונן ליום שאחרי מעמדת כוח ולא חולשה. כתיבת הצוואה צריכה להיעשות תוך