מה עושים במקרה של תאונת אופנוע קשה מי זכאי לפיצוי במקרה ויש נפגעים?

תוכן עניינים

.הייתם מעורבים בתאונת אופנוע קשה? ובכן, יכול להיות שאתם זכאים לקבל פיצוי. כל הפרטים – במאמר הבא

תאונת אופנוע קשה – מה צריך לדעת?

תאונות אופנוע לצערנו הרב מתרחשות מדי יום ברחבי הארץ ובהם מעורבים גם נהגי אופנוע וגם הולכי רגל. למעשה, לא מעט חברות ביטוח מעלות מדי שנה את הביטוח המקיף לאופנוע, וזאת בשל המעורבות הגבוהה של נהגי אופנוע בתאונות קשות, כל זאת בשל העובדה כי לרוב מדובר בתאונות אשר גורמות לנזק פיזי ממשי לנהג עצמו או לסביבה, כמו גם במוות. יתרה מכך, סקר שנערך לאחרונה בקרב נהגי אופנועים העלה ממצאים מדאיגים בנוגע לביטוח של האופנוע, כאשר רבים מהנהגים דיווחו כי בשל העלות הגבוהה הם אינם מבוטחים. חשוב לזכור כי במידה ואתם נהגי אופנוע והייתם מעורבים בכך ואין לכם ביטוח, תתקשו מאוד לקבל פיצוי בגין הנזק שנגרם לכם. יחד עם זאת, באמצעות ייצוג משפטי של עורך דין תאונת אופנוע תוכלו בסבירות גבוהה לנהל הליך משפטי במסגרתו תקבלו פיצוי בגין הנזק שנגרם לכם, כמו גם במידה ויתחיל כנגדכם הליך תביעה במידה ופגעתם בהולך רכב או בנהג אחר, כאשר מדובר לרוב בהליך משפטי סבוך ומורכב אשר עלול להוביל לעונש מאסר בפועל או על תנאי, שלילת רישיון ועוד.

אופנוע מרוסק
אופנוע מרוסק

הייתם מעורבים בתאונת אופנוע? משרד עורכי הדין אלגבי-אגבלי ושות' כאן לשירותכם

ע"פ משרד עורכי אלגבי-אגבלי ושות' אשר  מתמחה בתחום, במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים עם אופנוע – בין אם אתם הנהגים או נפגעתם בעצמכם, ישנה חשיבות לקבלת טיפול רפואי מידי, גם אם אתם מרגישים שלא נגרם לכם נזק. בנוסף, חשוב לבצע איסוף של כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, ובמידה וזומנתם לחקירה משטרתית יש ליצור קשר באופן דחוף לעורך דין אשר מתמחה בתחום וזאת על מנת שתוכלו  לקבל ייצוג משפטי ראוי, כל זאת לאחר שקיבלתם אישור מהמשטרה אודות התאונה – כאמור גם אם נפגעתם בעצמכם או פגעתם באדם אחר. לרוב, בתאונות בהם מעורבים אופנועים נגרם נזק לכלי עצמו, ועל כן חשוב לבקש הערכת שמאי על מידת הנזק,  וזאת על מנת שתוכלו לאחר מכן לתבוע את חברת הביטוח (במידה ואתם אכן מבוטחים) ולקבל פיצוי בגין הנזק אשר נגרם.

קבלת פרטים נוספים אודות תאונות אופנוע

אם אתם או בן המשפחה שלכם היה מעורב בתאונת אופנוע, אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום למשרד אלגבי-אגבלי ושות' אשר יעניק לכם ייעוץ משפטי ראשוני, כמו גם ייצג אתכם בהליכי התביעה כנגדכם או אל מול חברת הביטוח, כך שתוכלו לקבל פיצוי מתאים כמו גם לסיים את ההליך בהקדם האפשרי. לקביעת פגישת ייעוץ עם צוות עורכי המשרד ניתן ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://aa-lawyers.co.il.

עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
תביעת נזיקין – דרכי פעולה מומלצות

תביעות נזיקין ממלאות תפקיד מכריע בהבטחת צדק לאנשים שנפגעו עקב פעולות או רשלנות של אחרים. בין אם מדובר בפציעה אישית, נזק לרכוש או אובדן כספי,