תקנות שימוש בגריל גז במרפסת

תוכן עניינים

גריל הגז נכנס אל חיינו לפני כמה שנים ולא נראה שהוא מתכוון לצאת מהם בקרוב. הטרנד המטורף משגע את כל אוהבי הברביקיו במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל, והוא הביא איתו חידושים וסטנדרטים חדשים של בישול. במאמר הקרוב נדבר על תקנות שימוש בגריל גז במרפסת ונבין איך להשתמש במוצר בזהירות וביעילות.

 

למה דווקא במרפסת?

אנשים רבים היו שמחים לפתרונות פשוטים יותר כמו גז או גינה, אבל אין מה לעשות – חלק מאיתנו בעקבות אילוצים כאלו ואחרים גרים בדירה בבניין. האלטרנטיבה במצבים כאלו הופכת להיות המרפסת, והיא משמשת אותנו לצרכים כמו עישון באיזור שמחוץ לבית, פינה לתפוס בה שמש של יום אביבי ונעים וכן – גם לבישול בגריל גז.

 

תקנות שימוש בגריל גז במרפסת

המרפסת היא איזור חיצוני לבית, ולכן לרוב אין בה את הצרכים הבסיסיים שגריל גז זקוק להם על מנת לפעול בצורה ראויה ובטיחותית. צורך בסיסי שכזה הוא חיבור לנקודת גז שיוכל לזרום בקלות על הגריל, בצורה שתאפשר לו לפעול כראוי.

באופן כללי, האגודה לתרבות הדיור ממליצה להתקין נקודות גז אך ורק בדירות שיש בהן גן או שיש בהן גג. אולם יש בהחלט אפשרות להתקין גם נקודת גז במרפסת. התהליך יצריך הרמת מרצפות, זאת לטובת העברה של צינור הגז, אבל מי שבאמת רוצה גריל גז במרפסת – יצטרך לנשוך שפתיים ולספוג את ההליך הלא מאוד ארוך הזה.

 

גריל גז – קודם כל הבטיחות

באופן כללי בשימוש בגריל גז חשוב לשים במקום הראשון את נושא הבטיחות. אם אתם אוהבים לארח ומבשלים באופן קבוע בגריל גז שבמרפסת, הקפידו על הוראות בטיחות שכוללות הרחקה של ילדים קטנים משטח הבישול, הקפדה על שימוש בטוח בגריל גז ובתכניות הבישול שהוא מציע וכמובן תפעול נכון שלו מבחינת ניקיון ופינוי השמן לאחר הבישול.

בנוסף, אין לקרב ילדים לברז הגז – לא בתוך הבית ולא מחוץ לבית. ככל שתקחו כמה שפחות סיכונים – ככה תהיו בטוחים יותר ותוכלו להנות מגריל הגז שלכם.

 

איפה משיגים גריל גז?

אז כן, כולם רוצים להנות מהמוצר המהפכני הזה שהוריד בצורה משמעותית את כמות הלכלוך ואת המאמץ שכרוך בארוחת על האש. אם אתם רוצים להיות מאותם האנשים, הכירו את וובר. וובר הוא מותג הברביקיו המוביל בעולם ומציע גריל גז איכותי בסוגים שונים ובמחירים שונים.

חברת וובר מייצרת מלבד גריל גז מוצרים נוספים – עוד מוצרים תמצאו כאן. עם וובר אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצרים האיכותיים ביותר בשביל הברביקיו המושלם ביותר, ובמקום ללכת לנפנף בפארק עם עוד מאות משפחות, אתם מוזמנים להנות מגריל גז שייתן לכם את אותם הקבבים והסטייקים הטעימים בתנאים שלכם – תנאים של בית. תהנו ותשמרו לנו קצת, אנחנו בדרך!

 

בשר על האש
בשר על האש
עורך דין חדור מטרה
התייעצו עם עורך דין

עולם המשפט הוא לא מקום שכדאי להיכנס אליו ללא אוטוריטה מקצועית. התחום המשפטי הוא לרוב מסובך ומורכב, ולכן יש להיעזר בדמות המשפטית המתאימה. לקבלת סיוע משפטי והעצה הנכונה ביותר – השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הגנת הפרטיות

לכל אזרח שמורה הזכות לפרטיות, אשר היא זכות בסיסית המעוגנת בחוק. מה קורה במידה וישנה הפרה של הפרטיות? המומחים של משרד טיטונוביץ ושות' מסבירים.  הגנת

חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית היא חיונית ביותר למעסיקים אשר רוצים לבדוק את כושר העבודה של העובדים העתידים, כמו גם במקרה בו העובד נפגע. כיצד תוכלו גם

איך תפיקו אירוע במשרד עורכי דין

 אירועים ללא יוצא מן הכלל הם אירועים מרגשים שמצריכים השקעה רבה על מנת להפוך אותם למוצליים מכל הבחינות. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או

10 סיבות לביצוע התחדשות עירונית

מתלבטים לגבי ביצוע התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן 10 סיבות לביצוע. התחדשות עירונית – תהליך אפקטיבי אשר לו שורה של יתרונות בעשור האחרון ניתן

תביעת חברת ניקיון שלא עמדה בהסכם

מוסדות ציבור רבים, מפעלים ובתי עסק רבים, כמו גם בנייני מגורים שיש בהם דיירים מרובים, שוכרים כיום את שירותיהן של חברות ניקיון. שירותי הניקיון הניתנים